Auto
GEN
.pl
Forum
Menu główne
Strona główna
Welcome to
AutoGEN.pl Forum
. Please
log in
or
sign up
.
AutoGEN.pl Forum
►
Samochody
►
Sportowe, usportowione, luksusowe
►
Subaru BRZ (2011)
Subaru BRZ (2011)
Zaczęty przez Ecnelis, 07.11.2011, 22:29:45
Poprzedni wątek
-
Następny wątek
Drukuj
Do dołu
Strony
1
2
Akcje użytkownika
Ecnelis
Administrator
IP zapisane
Subaru BRZ (2011)
07.11.2011, 22:29:45
/ Subaru BRZ (2011)
Atmosfera przed premierą zupełnie nowych, sportowych bliźniaków Toyoty i Subaru z silnikami typu boxer na pokłazie, staje się coraz gęstsza. Subaru zapowiedziało już na salon w Los Angeles (dni publiczne 18-27 listopada) koncept BRZ, a teraz wypuszcza pierwsze teasery seryjnego BRZ, które to zadebiutuje na wystawie w Tokio (dni publiczne 3-11 grudnia).
Zapraszam do komentowania i dzielenia się wrażeniami.
Ecnelis
Administrator
IP zapisane
Subaru BRZ (2011)
#1
29.11.2011, 12:09:58
/ Subaru BRZ (2011)
Ostatnia edycja
: 29.11.2011, 19:01:54 by Ecnelis
Bliźniak Toyoty GT 86 oficjalnie - Subaru BRZ. Wbrew temu, czego możnaby się spodziewać zmieniono bardzo niewiele. Pod maską ten sam boxer o mocy 200 KM i momencie 205 Nm.
News:
Subaru BRZ - Brat bliźniak
.
Zapraszam do komentowania i dzielenia się wrażeniami.
Grand
IP zapisane
Subaru BRZ (2011)
#2
29.11.2011, 12:18:28
/ Subaru BRZ (2011)
Duże rozczarowanie, zwłaszcza po koncepcie, który od Toyoty różnił się znacząco i miał całkiem przyjemny tyłek. A pozostawienie takich samych felg jak w GT 86 to już chyba szczyt lenistwa.
Na plus pozbycie się logosów, które wymyśliła sobie Toyota. Czekam na wersję STI, w niej nadzieja na poprawę.
GdDawid
IP zapisane
Subaru BRZ (2011)
#3
29.11.2011, 22:21:43
/ Subaru BRZ (2011)
Dokładnie jestem tej samej myśli.
Ecnelis
Administrator
IP zapisane
Subaru BRZ (2011)
#4
30.11.2011, 02:06:33
/ Subaru BRZ (2011)
BRZ w większej dawce:
VaultBoy
IP zapisane
Subaru BRZ (2011)
#5
30.11.2011, 18:49:48
/ Subaru BRZ (2011)
Aż takiej tragedi nie ma i na żywo prezentuje się znacznie lepiej. Ani Subaru ani Toyota nie są technologicznymi fajerwerkami pokroju LFA czy GT-R i bardzo dobrze, bo takich samochodów na rynku brakowało. I te proste rozwiązania technologiczne odbijają się w designie, któremu wcale nie mam za złe, że wygląda trochę jakby był z minionej epoki.
Ecnelis
Administrator
IP zapisane
Subaru BRZ (2011)
#6
03.12.2011, 18:47:14
/ Subaru BRZ (2011)
Pierwsza jazda BRZ w magazynie "Evo":
https://www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/276025/driven_subaru_brz.html
Grand
IP zapisane
Subaru BRZ (2011)
#7
05.12.2011, 19:07:23
/ Subaru BRZ (2011)
Im dłużej patrzę tym coraz mniej mi się nie nie podoba
Ujęcia na żywo robią znacznie lepsze wrażenie, szczególnie te w ruchu. Jak wynika z testu "Evo" Subaru chce być bardziej ekskluzywne i ma twardsze zawieszenie, więc może zaproponuje wkrótce jakieś interesujące dodatki.
Feanor
Let's f**k the world with all it's trend
IP zapisane
Subaru BRZ (2011)
#8
16.12.2011, 23:40:18
/ Subaru BRZ (2011)
Przy Imprezie toż to jest prawdziwe arcydzieło designu...
Ecnelis
Administrator
IP zapisane
Subaru BRZ (2011)
#9
10.02.2012, 20:31:41
/ Subaru BRZ (2011)
BRZ RA, czyli golas dla Japończyków wypuszczony specjalnie z myślą o tuningu lub przygotowaniu na tor od razu po odebraniu, ważący 20-60 kilogramów mniej, niż pełna wersja. Cena takiego auta to 2,058 milionów jenów (około 85 tysięcy złotych).
Ecnelis
Administrator
IP zapisane
Subaru BRZ (2011)
#10
16.03.2012, 14:35:36
/ Subaru BRZ (2011)
Ostatnia edycja
: 16.03.2012, 14:53:43 by Ecnelis
Produkcja BRZ/GT86 w fabryce w Ota w prefekturze Gunma w Japonii oficjalnie rozpoczęta:
Ecnelis
Administrator
IP zapisane
Subaru BRZ (2011)
#11
23.03.2012, 19:09:15
/ Subaru BRZ (2011)
Subaru BRZ z manualem w teście "Inside Line" z pomiarami konkretnych osiągów:
https://www.insideline.com/subaru/brz/2013/2013-subaru-brz-full-test-and-video.html
0-96,6 km/h - 7,3 sekundy
402 metry - 15,3 sekundy i 142,2 km/h
slalom - 111,2 km/h
skidpad - 0,92 G
hamowanie z 96,6 km/h - 34,75 metrów
Ecnelis
Administrator
IP zapisane
Subaru BRZ (2011)
#12
28.03.2012, 01:03:26
/ Subaru BRZ (2011)
BRZ zmierzone przez "Motor Trend":
https://wot.motortrend.com/tested-2013-subaru-brz-hits-60-mph-in-6-4-sec-quarter-mile-in-14-9-sec-95-5-mph-183407.html
0-60 mph (0-96,6 km/h): 6,4 sekundy
1/4 mili (402 metry): 14,9 sekund @ 153,7 km/h
Hamowanie 60-0 mph: 36,6 metrów
Ósemka: 0,68 G (średnia)
Rzucająca się w oczy różnica w przyspieszeniu do 60 mph w porównaniu do wyniku "Inside Line" wynika z tego, że IL musiało wrzucić przy 59,2 mph dwójkę, a MT nie.
Ecnelis
Administrator
IP zapisane
Subaru BRZ (2011)
#13
26.05.2012, 10:46:12
/ Subaru BRZ (2011)
BRZ, MX-5 i Genesis Coupe w "Road&Track": 60 mph w 6,6 sekund, ćwierć mili w 14,9 sekund, prędkość maksymalna 217 km/h.
Ecnelis
Administrator
IP zapisane
Subaru BRZ (2011)
#14
18.10.2012, 10:54:59
/ Subaru BRZ (2011)
Subaru przywiozło na salon w Syndney paczkę nowych modyfikacji dla BRZ od STI. Na razie to body kit (odpoilerowanie, progi, dyfuzor), nowe felgi w rozmiarze 17 cali, sprężyny zawieszenia, nowy tłumik, regulowana rozpórka łącząca kielichy amortyzatorów z przodu oraz detale wnętrza. Zestaw trafi póki co na rynek australijski, ale wkrótce podobne pakiety powinny wejść również na inne rynki.
I przy okazji japoński Performance Pack z dodatkową klapką Gurney'a:
Drukuj
Do góry
Strony
1
2
Akcje użytkownika
AutoGEN.pl Forum
►
Samochody
►
Sportowe, usportowione, luksusowe
►
Subaru BRZ (2011)
Akcje użytkownika
Drukuj