Alfa Romeo 4C (2013)

Zaczęty przez Ecnelis, 10.03.2010, 15:38:19

Poprzedni wątek - Następny wątek

Ecnelis

#45
4C przez cały nadchodzący sezon World Touring Car Championship będzie służyć jako samochód bezpieczeństwa. W służbowych barwach auto prezentuje się tak:


Feanor

#46
Super safety car!

rafal345

#47
Czyżby wyłupiaste oczka jednak sprawdzały się lepiej czy to jeszcze stare rendery?

Ecnelis

#48
Ale nowe lampy pokazali tylko w propotypowym Spiderze, który wraz z nowościami wejdzie do produkcji dopiero w przyszłym roku. ;)

Feanor

#49
Szkoda, bo te nowe lampy dają radę!

Ecnelis

#50

Ecnelis

#51

Ecnelis

#52
4C w specyfikacji amerykańskiej, w której waży na sucho 1050 kilogramów i dostaje od razu nowe światła z przodu.








Feanor

#53
Wreszcie wygląda jak należy!

rafal345

#54
Ja wciąż wolę te oczka :P

Brandis

#55
1050 kilogramów? A nie miała być "tylko" 100 kilo cięższa od europejskiej wersji? Co oni tam wsadzili?

Feanor

#56
Pewnie ważą z pasażerem amerykańskim w środku ;)

Ecnelis

#57
1050 kilogramów to jest "dry weight", czyli waga na sucho. Waga według norm "EPA curb weight" czyli amerykańskiego Environmntal Protection Agency to waga auta ze standardowym wysposażeniem i płynami, bez wyposażenia dodatkowego, kierowcy, pasażerów i bagażu - tu Alfa Romeo podaje 1118 kilogramów.

Co ciekawe Alfa Romeo podaje w europejskiej specyfikacji masę 895 kilogramów na sucho, a auto gotowe go jazdy, zważone przez magazyn "Auto Motor und Sport" ważyło 1024 kilogramy. Czyli zapowiadana różnica około 100 kilogramów.

Ecnelis

#58

Ecnelis

#59