Koenigsegg Regera (2015) (Przeczytany 11690 razy)

Ecnelis

  • Administrator
  • Wiadomości: 18850
    • AutoGEN.pl
Koenigsegg Regera (2015)
« dnia: 06.02.2015, 19:20:57 »
Koenigsegg zapowiada na Genewę drugą premierę: megasamochód Regera.


Ecnelis

  • Administrator
  • Wiadomości: 18850
    • AutoGEN.pl
Koenigsegg Regera (2015)
« Odpowiedź #1 dnia: 17.02.2015, 11:40:50 »
Kolejny teaser modelu Regera, którego nazwa po szwedzku oznacza "królować". Koenigsegg zapowiada, że będzie to najbardziej luksusowy model w jego gamie jako alternatywa dla klientów, dla których seria Agera jest zbyt surowa.


Ecnelis

  • Administrator
  • Wiadomości: 18850
    • AutoGEN.pl
Koenigsegg Regera (2015)
« Odpowiedź #2 dnia: 28.02.2015, 17:38:21 »
Hybrydowa Regera coraz bliżej, ale że Christian von Koenigsegg nie jest zwolennikiem zwykłych hybryd będzie to "coś innego".





Ecnelis

  • Administrator
  • Wiadomości: 18850
    • AutoGEN.pl
Koenigsegg Regera (2015)
« Odpowiedź #3 dnia: 03.03.2015, 08:44:32 »
Regera ma dysponować mocą nawet 1500 KM, z czego ponad 700 pochodzić będzie z silników elektrycznych. Do 400 km/h samochód ma rozpędzać się w niecałe 20 sekund. Dzisiaj premiera.


rafal345

  • Wiadomości: 1488
    • YouTube
Koenigsegg Regera (2015)
« Odpowiedź #4 dnia: 03.03.2015, 14:26:37 »
Jeżeli ktoś jest zapisany do newslettera Koenigsegga to fajny email dzisiaj przyszedł ;D
https://www.dropbox.com/sh/jbgvoz675ixd6ex/AAAI98WxtWc0xQmsaMPIUX2Ha?dl=0&utm_source=Inside+Koenigsegg&utm_campaign=485f6421ba-Press_Release_Regera_AgeraRS_03_03_2015&utm_medium=email&utm_term=0_a240e9a9b7-485f6421ba-108649509#/

Ogólnie nie jestem na razie do niego przekonany. Samo przdłużenie jest fajnym pomysłem. Głębokie felgi pasują dobrze. Tylny spojler jest genialny. Ale całość mi nie odpowiada - za dużo agresywności, za mało klasy i elegancji, której szczególnie oczekiwałem po najbardziej luksusowym Koenigseggu.
Ja nadal tęsknię za takim wyglądem tych aut:
http://www.speedhunters.com/2011/05/car_spotlight_gt_gt_koenigsegg_cc8s/

Feanor

  • Wiadomości: 1922
  • Let's f**k the world with all it's trend
Koenigsegg Regera (2015)
« Odpowiedź #5 dnia: 03.03.2015, 20:31:30 »
Oj Veyron jest o niebo bardziej elegancki! Jakiś niespójny jest design tego modelu według mnie. Coś mi tu się gryzie...

Ecnelis

  • Administrator
  • Wiadomości: 18850
    • AutoGEN.pl
Koenigsegg Regera (2015)
« Odpowiedź #6 dnia: 04.03.2015, 00:19:29 »
News: Koenigsegg Regera - Pożeracz hybryd.
Prezentacja modelu: Koenigsegg Regera.





Zapraszam do komentowania i dzielenia się wrażeniami.

Ecnelis

  • Administrator
  • Wiadomości: 18850
    • AutoGEN.pl
Koenigsegg Regera (2015)
« Odpowiedź #7 dnia: 04.03.2015, 20:00:26 »


Brandis

  • Wiadomości: 494
Koenigsegg Regera (2015)
« Odpowiedź #8 dnia: 04.03.2015, 21:17:18 »
Nadal próbuję sobie wyobrazić jak to wszystko działa i jak genialne jest w swojej prostocie i w jaki sposób udało się to tak małej firmie, która kilkanaście lat temu w ogóle nie istniała. :o Giganci od wielkich hybryd powinni czuć się zawstydzeni! I z każdym spojrzeniem wygląda coraz lepiej. Tylko to wnętrze... jest po prostu zbyt ubogie i zwyczajnie brzydkie.

rafal345

  • Wiadomości: 1488
    • YouTube
Koenigsegg Regera (2015)
« Odpowiedź #9 dnia: 04.03.2015, 22:43:30 »
Czy mi się tylko wydaje, czy to wydechopodobne coś to tak naprawdę wyloty powietrza z chłodnic elektrycznych silników albo innych elektrycznych komponentów znajdujących się za dyferencjałem?

Ecnelis

  • Administrator
  • Wiadomości: 18850
    • AutoGEN.pl
Koenigsegg Regera (2015)
« Odpowiedź #10 dnia: 04.03.2015, 23:03:05 »
Nie wydaje Ci się: Koenigsegg Regera.

Cytuj
Podczas pracy nad tytanowym układem wydechowym Koenigsegg połączył siły z zakładem Akrapovic. Tu również szwedzka firma wyszła przed szereg. Położonym po środku wylotem ucieka gorące powietrze z baterii i silników, a nie spaliny. Sam wydech rozdzielono na dwie, wąskie końcówki typu "rybi ogon", które były popularne w samochodach sportowych jakieś pół wieku wcześniej. Obie zostały niemal niezauważalnie zintegrowane z dyfuzorem.


Feanor

  • Wiadomości: 1922
  • Let's f**k the world with all it's trend
Koenigsegg Regera (2015)
« Odpowiedź #11 dnia: 05.03.2015, 00:43:45 »
Super sprawa kiedy siedzisz sobie z założycielem firmy produkującej super samochody, w jego najnowszym dziele i tłumaczy ci on osobiście działanie swojego najnowszego dziecka. To musi być niesamowite!

Ecnelis

  • Administrator
  • Wiadomości: 18850
    • AutoGEN.pl
Koenigsegg Regera (2015)
« Odpowiedź #12 dnia: 05.03.2015, 20:34:39 »
Ciekawostek nie ma końca:


Piciek94

  • Wiadomości: 3
Koenigsegg Regera (2015)
« Odpowiedź #13 dnia: 06.03.2015, 00:04:54 »
Wygląd może się podobać albo nie ale trochę przeraża mnie w ogóle cel tego auta. Do tej pory Agera R była oficjalnie drugim najszybszym i najlepiej przyśpieszającym seryjnym autem w historii po Venomie. Ale szefostwo firmy zdecydowało, żeby zrobić jeszcze jeden samochód (który wcale nie konkuruje z ich mniejszym modelem..). Zapewne zaraz pojawi się konkurencja z jeszcze silniejszymi wozami i w ten sposób za 5 lat ktoś przekroczy 2000KM.. później 3000KM. To już nie brzmi normalnie według mnie.

Feanor

  • Wiadomości: 1922
  • Let's f**k the world with all it's trend
Koenigsegg Regera (2015)
« Odpowiedź #14 dnia: 06.03.2015, 00:27:23 »
Według mnie drogą w przyszłość dla motoryzacji jest skupienie się na wydajności samochodów - tak aby przy relatywnie małych kosztach zapewniały doskonałe osiągi i technologię, dostarczając niezapomnianych wrażeń zza kierownicy.