Bentley Continental GT3-R (2014)

Zaczęty przez Ecnelis, 17.06.2014, 13:38:22

Poprzedni wątek - Następny wątek

Ecnelis

Bentley ogłasza najbardziej ekstremalnego, drogowego Continentala w historii: GT3-R. Maszynka inspirowana torowym Continentalem GT3 przewiduje miejsce tylko dla dwojga, zrzuca 100 kilogramów w porównaniu do GT V8 S, będzie limitowana do tylko 300 sztuk i wykańczana w oddziale Bentley Motorsport. Pod maską 4-litrowe, podwójnie doładowane V8 o mocy 580 KM i momencie 700 Nm. Do tego 8-stopniowy automat ZF, napęd na wszystkie koła, węglowo-krzemowe tarcze hamulcowe o średnicy aż 420 milimetrów z przodu. Masa 2195 kilogramów, setka w 3,8 sekund, maksymalnie jakieś 273 km/h.







News: Bentley Continental GT3-R - Ukryta opcja.

Zapraszam do komentowania i dzielenia się wrażeniami.

rafal345

#1
Z wielkich zapowiedzi modelu bazowanego na aucie GT3 mamy V8S odchudzone o 100 kilo.

DanielAquarius

#2
Jestem trochę zaskoczony i rozczarowany.
Zaskoczony jego wyglądem i pojawieniem się, a rozczarowany kiepskim odchudzaniem, bo mimo wszystko auto wciąż waży ponad dwie tony... Szkoda, że Bentley nie wysilił się na zrobienie tylnej i bocznych szyb z poliwęglanu, zderzaków z tworzyw sztucznych, maski, klapy bagażnika, drzwi i wału napędowego z karbonu.

Brandis

#3
Ujęcie 100 kilogramów w takiej skali to tyle, co nic... Tu powinno odpaść z 500 kilogramów, w środku świecić większa golizna i w ogóle. Ale... czy klienci Bentley'a byliby rzeczywiście czymś takim zainteresowani?

Nie tego się spodziewałem.

Feanor

#4
Gdyby przynajmniej zeszli poniżej tych 2 ton... Niestety rozczarowanie...

Ecnelis


Ecnelis


AutoGEN