Ferrari FXX K (2014)

Zaczęty przez Ecnelis, 22.04.2014, 20:36:57

Poprzedni wątek - Następny wątek

Ecnelis

Szef nowoutworzonego oddziału Sporting Activity Department w strukturach Ferrari potwierdził niedawno, że trwają już prace nad LaFerrari XX. Auto ma pojawić się w styczniu przyszłego roku, a na razie na Fiorano przyłapano pierwsze prototypy (plotki głoszą, że na Nordschleife jednim z nich udało się zejść do 6:30).





Zapraszam do komentowania i dzielenia się wrażeniami.

Feanor

#1
Czyżby standardowe LaFerrari okazało się za wolne?

Brandis

#2
Chyba nie wiesz czym są wersje XX ??? FXX, 599XX to jeżdżące laboratoria, którymi ściga się wąska grupa klientów Ferrari. Tak samo będzie z LaFerrari XX.

Ecnelis

#3
"Top Gear" podaje, że LaFerrari XX ma wyrzec się wolnossącego V12 na rzecz podwójnie doładowanego V6 rodem z Formuły 1:

https://www.topgear.com/uk/car-news/the-laferrari-xx-is-coming-2014-04-29

Feanor

#4
Brzmienie będzie więc kiepściutkie.

Ecnelis


AutoGEN

#6
Top Gear podaje, że LaFerrari XX mamy zobaczyć już w grudniu podczas finału pucharów Ferrari w Abu Dhabi. Coupe miałoby być napędzane wolnossącym V12 w towarzystwie silnika elektrycznego, które przekładałyby się na okolice 1060 koni mechanicznych.

https://www.topgear.com/uk/car-news/la-ferrari-xx-2014-11-11

Ecnelis

#7
Ferrari FXX K oficjalnie oficjalne. Jego V12 dostarcza 860 KM, a  silnik elektryczny dodaje od siebie do 190 KM. Premira już w przyszły weekend na Yas Marina Circuit w Abu Dhabi.





News: Ferrari FXX K - Laboratorium fizyki.

Zapraszam do komentowania i dzielenia się wrażeniami.

rafal345

#8
Kiedy jeszcze drogowa odmiana może rywalizować z P1 w kwestii wyglądu, to tutaj GTR jest o trzy klasy lepszy ;D

Feanor

#9
A mi właśnie się podoba, że ta wersja tak wyraźnie odbiega od wersji podstawowej w przeciwieństwie do Maca - FXX K wygląda szalenie komiksowo i to bardzo dobrze!

rafal345

#10

Brandis

#11
Cytat: rafal345 w 03.12.2014, 22:48:09
Kiedy jeszcze drogowa odmiana może rywalizować z P1 w kwestii wyglądu, to tutaj GTR jest o trzy klasy lepszy ;D

U mnie odwrotnie ;) Może nie o trzy klasy, ale FXX K robi większe WOW. Ciekawe na ile te skrzydełka z tyłu spełniają jakieś funkcje a na ile są tylko zabiegiem stylistycznym. Dzięki nim samochód wygląda jak statek ko(s)miczny. :D

rafal345

#12
To chyba jest tak, że reszta spojlera jest aktywna i wysuwa się wtedy, kiedy jest potrzebna ;D
Co do efektu WOW - chyba nie chodzi tylko o to - W P1 GTR mamy wygląd mordercy, a tutaj bliżej do Hotwheelsów.

Ecnelis


Ecnelis