World Endurance Championship - sezony 2012-2016 (Przeczytany 47801 razy)

AutoGEN

  • Moderator
  • Wiadomości: 1795
    • AutoGEN.pl
6 hours of Sao Paulo
« Odpowiedź #15 dnia: 02.09.2013, 20:54:20 »
News: 6 Horas de Sao Paulo - Bez większej walki.







Zapraszamy do komentowania i dzielenia się wrażeniami. :)

Ecnelis

  • Administrator
  • Wiadomości: 18845
    • AutoGEN.pl
6 Hours of Circuit of the Americas
« Odpowiedź #16 dnia: 24.09.2013, 18:42:56 »
News: 6 Hours of Circuit of the Americas - Sto razy Audi.





Zapraszam do komentowania i dzielenia się wrażeniami. :)

Ecnelis

  • Administrator
  • Wiadomości: 18845
    • AutoGEN.pl
6 Hours of Fuji
« Odpowiedź #17 dnia: 20.10.2013, 17:45:45 »
News: 6 Hours of Fuji - Ścigania nie było.





Zapraszam do komentowania i dzielenia się wrażeniami. :)

Ecnelis

  • Administrator
  • Wiadomości: 18845
    • AutoGEN.pl
6 Hours of Shanghai
« Odpowiedź #18 dnia: 10.11.2013, 11:57:56 »
News: 6 Hours of Shanghai - Mistrzostwa rozstrzygnięte.







Zapraszam do komentowania i dzielenia się wrażeniami. :)

Ecnelis

  • Administrator
  • Wiadomości: 18845
    • AutoGEN.pl
6 Hours of Bahrain
« Odpowiedź #19 dnia: 01.12.2013, 15:05:41 »
News: 6 Hours of Bahrain - Dojrzałość hybryd.







Zapraszam do komentowania i dzielenia się wrażeniami. :)

Ecnelis

  • Administrator
  • Wiadomości: 18845
    • AutoGEN.pl
Allan McNish kończy karierę LMP
« Odpowiedź #20 dnia: 17.12.2013, 13:40:19 »
Allan McNish na kilka dni przed swoimi 44 urodzinami kończy z wyścigami LMP. Szkot, który zaczynał swoją karierę 32 lata temu od kartingu, startował w prototypach Audi od 2000 roku. W niemieckich autach zdobył tytuł mistrzowski w serii World Endurance Championship (2013), wygrał puchar American Le Mans Series (2000, 2006, 2007), cztery razy wygrał w 12-godzinnym wyścigu Sebring i dwa razy w 24-godzinnym Le Mans (2008 i 2013). McNish jako jedyny kierowca prowadził wszystkie prototypy Audi (R8R, R8, R10, R15, R18), w których wygrał 29 wyścigów, 18 razy stanął na pole position i zaliczył 17 najszybszych okrążeń.

McNish występował także poza LMP. W sezonie 2005 wystartował w Audi w serii DTM, w roku 2003 był kierowcą testowym zespołu Renault w Formule 1, w roku 2002 startował w Formule 1 w bolidach Toyoty (najlepsze 7 miejsce w GP Malezji), a w latach 1990-96 był kierowcą testowych zespołów McLaren i Benetton. W 1998 roku McNish wygrał w 24-godzinnym wyścigu Le Mans w Porsche 911 GT1. McNish ma nadal służyć swoją wiedzą w Audi Sport.


Ecnelis

  • Administrator
  • Wiadomości: 18845
    • AutoGEN.pl
World Endurance Championship
« Odpowiedź #21 dnia: 12.02.2014, 22:46:47 »

Ecnelis

  • Administrator
  • Wiadomości: 18845
    • AutoGEN.pl
World Endurance Championship
« Odpowiedź #22 dnia: 28.03.2014, 16:36:00 »
Pierwsze wyniki przedsezonowych testów: http://fiawec.alkamelsystems.com/

Audi najszybsze na jednym okrążeniu, Porsche najszybsze na prostej, prawie 340 km/h w trwającej, drugiej sesji, Toyota ponad sekundę za najszybszym Audi.




rafal345

  • Wiadomości: 1488
    • YouTube
World Endurance Championship
« Odpowiedź #23 dnia: 28.03.2014, 19:58:40 »
I widać że to właśnie ta Toyota z gładkim przodem była szybsza za każdym razem, chyba przy tak długich prostych szukanie docisku poprzez taki klocowaty przód nie sprawdza się.

Ecnelis

  • Administrator
  • Wiadomości: 18845
    • AutoGEN.pl
World Endurance Championship
« Odpowiedź #24 dnia: 28.03.2014, 21:50:25 »
Pierwszy dzień prologu na torze imienia Paula Ricarda przed trzecim sezonem WEC zakończony. W trzech sesjach, dwóch dziennych i jednej nocnej, najszybsze okazało się Porsche z numerem #20, które o 0,78 sekundy wyprzedziło najszybsze Audi. Trzecie kolejne 919, czwarta Toyota ze stratą 1,07 sekundy. Porsche zrobiły w sumie 359 okrążeń, Audi tylko 177, a Toyoty 372. Na prostej najszybsze było Porsche - 339,6 km/h. Na drugim miejscu Toyota z wynikiem 328,5 km/h, oba Audi w przedziale poniżej 303 km/h.

http://fiawec.alkamelsystems.com/

rafal345

  • Wiadomości: 1488
    • YouTube
World Endurance Championship
« Odpowiedź #25 dnia: 29.03.2014, 10:17:17 »
W nocnej sesji najszybsze Audi było dopiero czwarte, no i dlaczego nie mogą na prostych nadążać za Porsche i Toyotami?

Feanor

  • Wiadomości: 1922
  • Let's f**k the world with all it's trend
World Endurance Championship
« Odpowiedź #26 dnia: 29.03.2014, 21:05:37 »
Jakieś poważne kłopoty Audi. Ciekawe czy chodzi o zespół napędowy?

Ecnelis

  • Administrator
  • Wiadomości: 18845
    • AutoGEN.pl
World Endurance Championship
« Odpowiedź #27 dnia: 29.03.2014, 21:44:11 »
Audi nie miało żadnych kłopotów, a najmniejsza prędkość maksymalna wynika prawdopodobnie z największego docisku aerodynamicznego, co, jak widać po czasach okrążeń, w niczym nie przeszkadzało.

W całym weekendzie najszybsze było Porsche we wczorajszej, nocnej sesji. Piątekowy wynik poprawiła dzisiaj z czołówki tylko Toyota z numerem 8.


Ecnelis

  • Administrator
  • Wiadomości: 18845
    • AutoGEN.pl
World Endurance Championship
« Odpowiedź #28 dnia: 21.04.2014, 23:05:17 »
News: 6 Hours of Silverstone - Pierwsza bitwa.





Zapraszam do komentowania i dzielenia się wrażeniami.

Feanor

  • Wiadomości: 1922
  • Let's f**k the world with all it's trend
World Endurance Championship
« Odpowiedź #29 dnia: 22.04.2014, 14:26:53 »
Audi największy przegrany, ale widać że rywalizacja jest bardzo wyrównana.