Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde (2009)

Zaczęty przez Ecnelis, 11.09.2009, 09:27:58

Poprzedni wątek - Następny wątek

Ecnelis

Alfa Romeo przygotowała coś dla wszystkich miłośników MiTo rozczarowanych faktem porzucenia planów produkcji odmiany GTA - specjalną wersję MiTo Quadrifoglio Verde (czterolistna koniczyna, odwieczny symbol wyścigowych aut marki). Usportowione pędzidełko będzie napędzane 1,4-litrową, turbodoładowaną jednostką MultiAir o mocy 170 KM połączony z nową, 6-stopniową przekładnią. Auto ma spalać średnio tylko 4,8 litrów na stówę. Pojaz wyposażono w aktywne zawieszenie (tryby pracy: Normal, All Weather, Dynamic), tytanowe wykończenia nadwozia oraz 17-calowe felgi.


Ecnelis

#1
MiTo Quadrifoglio Verde na rok 2011 otrzymała kilka udoskonaleń. Z zewnątrz to niezliczone detale (grill, logotypy, światła przeciwmgielne, lusterka, obręcze tylnych świateł, klamki oraz 18-calowe felgi), a w środku m.in. zamszowa Alcantara i szwy. Największa nowość to zaprojektowane specjalne dla tego modelu karbonowe, kubełkowe fotele Sabelt, które dostępne są w opcji. Pod maską bez zmian: 1,4-litrowe TB MultiAir o mocy 170 KM, setka w 7,5 sekundy i maksymalnie 220 km/h.



Zapraszam do komentowania i dzielenia się wrażeniami. :)

VaultBoy

#2
Piękne fotele! Pewnie kosztują drugie tyle, co sam samochód, ale kto by się tym przejmował?

Ecnelis

#3
MiTo w 170-konnym wydaniu Quadrifoglio Verde z Terry'm Grantem za kierownicą ustanowiła rekord w... przebijaniu balonów z wodą, z których ułożono logo Alfy Romeo. Wynik: 2738 balonów.




Grand

#4
Komuś się chyba nudziło. :P W następnym odcinku: przewracanie kostek domina. :D

AutoGEN

#5
MiTo Quadrifoglio Verde zostaje odmłodzona po raz kolejny. Auto dostało nowe zderzaki, ospoilerowanie, lakiery (matowy Magnesio Grey), felki, lusterka, grill, klamki, ramki lamp, zaciski hmaulcowe i tak dalej. Pod maską jak zwykle motor 1.4 MultiAir o mocy 170 KM i momencie 230 Nm, który pozwala na rozwinięcie setki w 7,3 sekund i osiągnięcie 219 km/h. Średnie spalanie: 5,4 l/100km.



Zapraszamy do komentowania i dzielenia się wrażeniami.