Amedeo Felisa, piastujący funkcję CEO Ferrari, w wywiadzie dla brytyjskiego "Evo" zaznaczył, iż firma pracuje nad wyczynowym wariantem modelu 599 GTB, którym można by poruszać się po zwykłych ulicach. Miałoby to oznaczać, iż już wczesną wiosną zobaczymy spodziewane od dawna 599 GTO.
Wszelkie znaki na ziemi i niebie starają się nas utwierdzić w przekonaniu, iż już za dwa miesiące w Genewie zobaczymy nowe, odchudzone Gallardo. Lamborghini na razie milczy, ale podobnie jak rok temu z LP670-4 SV na temat domniemanego LP570-4 SV wiemy już to, co najważniejsze.
Lee Noble, który wiosną 2008 roku opuścił zakład firmowany własnym nazwiskiem, pracuje już nad kolejnym supercoupe. Anglik ujawnił swoje plany prawie dwa miesiące temu, a już dziś możemy podziwiać pierwsze wizualizacje nowego auta.
Brytyjskie Westfield Sportscars, znane z niewielkich aut wyścigowych oraz replik pojazdów Lotusa, przygotowuje się do startów w elektrycznej formule EV Cup, która wystartuje w przyszłym roku. Firma wystawi w niej model iRacer.
Cadillac na niespełna tydzień przed publiczną premierą na North American International Auto Show ujawnia najszybszy i najmocniejszy model w swojej ofercie. Oto CTS-V Coupe, rozrywkowy brat 4-drzwiowego CTS-V, który połknął Nordschleife w zaskakującym czasie niecałych 8 minut.
Clemar Bucci, weteran F1 z pierwszych lat jej istnienia i kolega po fachu i pochodzeniu genialnego Fangio, przymierza się do budowy sportowego pojazdu sygnowanego własnym nazwiskiem. Pod wieloma względami ma być on ukłonem w stronę klasycznego 300 SLR.
Jak mógłby wyglądać Countach gdyby Marcello Gandini miałby nakreślić go właśnie dzisiaj i jak byłby napędzany gdyby silniki spalinowe odeszły w zapomnienie? Trudno to sobie wyobrazić, ale prób nie brakuje. Popatrzmy...
Najnowsze BMW serii 5, które odsłonięto 23 listopada ubiegłego roku, znalazło się już w kręgu zainteresowań tunerów. Już teraz włoskie Racing Dynamics zapowiada, co zamierza w ciągu najbliższych miesięcy wycisnąć z modelu.
W amerykańskim Hennesey Performance trwają intensywne prace nad pierwszym egzemplarzem zapowiedzianego przeszło dwa lata temu supercoupe Venom GT. Jeśli tylko tuner spełni wszystkie obietnice będzie to najszybszy aktualnie samochód dopuszczony do ruchu drogowego.
Jeśli tylko ktoś ceni sobie jak największą moc, najlepiej parującą spod Porsche 911, nie ma chyba dla niego lepszego rozwiązania, niż wizyta w zakładzie 9ff. Twórcy najszybszego 911 GT3 świata i 1300-konnego Draxstera wyznaczyli niedawno nowe standardy dla 911 Turbo.