Jeszcze nie tak dawno Bentley pytany o moc swoich silników odpowiadał, iż jest odpowiednia, a o rzeczywistych osiągach jego aut można było przekonać się dopiero za ich kierownicą. Dziś Brytyjczycy są nieco bardziej otwarci - prawie pół roku po premierze ujawniają wszystkie dane na temat modelu Mulsanne.
Właściciele szóstej generacji Golfa dzięki wysiłkom Abt Sportsline mogą czuć się spełnieni. Już dla podstawowej palety silników tuner oferuje podniesienie mocy do przeszło 200 KM, a dla GTI nawet do okrągłych 300 KM. W ostatnim przypadku, Golfie R, jest jej jeszcze więcej!
AMG prezentuje zupełnie nowe, podwójnie doładowane V8. Silnik już latem pojawi się w sprzedaży pod maską limuzyny S63 AMG, wypierając wysłużone, 6,2-litrowe V8 o mocy 525 KM. Intensywne testy prototypowych egzemplarzy trwają już w najlepsze.
Gumpert Apollo, postrach ulic, torów wyścigowych i jeden z najszybszych, produkowanych aktualnie seryjnie samochodów świata, przeszedł właśnie kurację odmładzającą. Wszystko z myślą o jeszcze większym wyśrubowaniu osiągów i pojawieniu się na nowych rynkach.
Carrozzeria Touring Superleggera otwiera trzeci już rozdział w swojej współczesnej historii, którym ponownie jest kombi, ale dość niezwykłe. Studio zaprojektowało tym razem nadwozie typu shooting brake na bazie Continentala GTC.
Bogobojne, "zielone" Ferrari? Brzmiało to jeszcze nie tak dawno jak herezja. Dziś to już rzeczywistość - na trwającej właśnie wystawie w Genewie Włosi prezentują eksperymentalny, hybrydowy model na bazie 599 GTB Fiorano, który może zwiastować przyszłość wszystkich modeli marki.
Edo Competition jako pierwszy samochód w roku 2010 przygotowało drugiego po DB9 Aston Martina w swojej historii. Tuner wziął tym razem na warsztat ostatni pojazd Bonda, grand tourera DBS, z czego wynikło niewiele, ale wystarczająco, aby jego właściciele poczuli się lepiej.
Na trwającym do 14 marca salonie samochodowym w Genewie Bugatti prezentuje rozszerzony program indywidualizacji, obejmujący niemal nieskończone możliwości wykończenia wnętrza i nadwozia modelu Veyron w wersji otwartej i zamkniętej. A co gdyby Bugatti poszło drogą Ferrari i oferowało również indywidualne nadwozia?
Turyńskie studio stylistyczne I.DE.A Institute po zeszłorocznym roadsterze Era prezentuje kolejny pomysł na przyszłość. W tym roku mamy do czynienia z konceptem 4-drzwiowej limuzyny wyższej klasy o napędzie hybrydowym i sportowych ambicjach.
ASMA Design, znane przede wszystkim z przerabiania modeli Mercedes-Benza na modłę dalekowschodnią, która smakuje nielicznym amatorom na starym kontynencie, rozszerza swoją działalność o kolejną markę. Najnowsze dzieło tunera to Bentley Continental.