Amerykańskie Rapier Automotive to nie jedyna firma, która postanowiła wznieść w tym roku sportowego kit-cara Race Car Replicas na wyższy poziom. Konkurencją dla niej będzie projekt brytyjskiego Aspira Cars - supercoupe o oznaczeniu F620.
Na arenę najszybszych i najmocniejszych samochodów, mielących cywilne drogi kuli ziemskiej, wkracza kolejny przejaw amerykańskiej myśli technologicznej. Według twórców to najbardziej ekskluzywny supercar tej planety, z czym można jednak polemizować. Pewnie jest, iż będzie szedł jak burza. Oto SL-C od Rapier Automotive.
Nie mający najmniejszych kompleksów CTS-V rozszerza poje swojego rażenia. Amerykańska rakieta mogąca w jednym podejściu przenieść całą rodzinę na Księżyc przybrała właśnie na praktyczności - Cadillac melduje się ochoczo wśród najszybszych kombi tego świata.
Po blisko dwóch i pół latach od pierwszych zapowiedzi ucieleśnia się wizja Johna Hennessey'a - jego zakład ukończył właśnie budowę pierwszego egzemplarza jednego z najszybszych i najmocniejszych samochodów świata, jakie kiedykolwiek wyprodukowano. Oto Venom GT.
Ford rzuca rękawicę wszystkim tunerom mającym chrapkę na obecną generację Focusa RS. A trzeba wiedzieć, iż takowych nie brakuje, a ich dotychczasowe osiągnięcia zamykają się mniej więcej w przedziale 341-401 KM. Nowy RS500 bez problemu się weń również wbija.
Moda na tuning, odcinek 235135. Dziś niemieckie Senner Tuning spotyka się z Audi S5, któremu daje do zrozumienia, iż ma za mało mocy. S5 ulega sugestiom inżynierów firmy i posłusznie poddaje się operacji. Co powie na to rodzina i najbliżsi coupe?
Tegoroczne Grand Prix Australii w Melbourne za nami, kolejne punkty według nowego klucza rozdane. Pięćdziesiąt osiem okrążeń, prawie trzysta osiem kilometrów, dwanaście zespołów, dwudziestu czterech kierowców i deszcz, który pojawił się już podczas treningów.
Po blisko 10 latach przerwy Mercedes-Benz powraca do wyścigów w klasie GT. Nie będzie to jednak tak widoczny powrót, jak w Formule 1 (silnik, samochód i niemieccy kierowcy) - w oddziale Mercedes-AMG przygotowano ścigacz klasy GT3, którym już w przyszłym roku wystartują prywatne zespoły.
Niestrudzeni pracownicy niemieckiego B&B Automobiltechnik na drodze w poszukiwaniu idealnej maszyny koncernu Volkswagena natknęli się na Scirocco R. Coupe, które w zamiarze producenta ma być najmocniejszą wariacją modelu po tym spotkaniu przerosło wszelkie oczekiwania.
Przeszło 500-konne V10 pod maską BMW M3 i Z4 czy też 550-konne M3 Touring, którego próżno szukać w ofercie bawarskiego koncernu, to chleb powszedni w Manhart Racing. Teraz tuner znalazł również sposób na seryjne V8 z coupe M3 - kompresor!