Wyścigowe samochody z lat trzydziestych ubiegłego stulecia, a w szczególności niemieckie "Srebrne Strzały", stanową nieprzebrane źródło fascynacji i inspiracji, a co jakiś czas powstają projekty chcące je przenieść w XXI wiek. RX00047 to jeden z nich.
Już dzisiaj wieczorem poznamy nowego mistrza świata w piłce nożnej, a w ręce zwycięskiej drużyny trafi złota statuetka przekazywana triumfatorom mundialu od 1974 roku. Jaki to ma związek z samochodami, pomijając garaże członków reprezentacji Hiszpanii i Holandii? Otóż ktoś wpadł na pomysł, aby podobnym celom służył samochód właśnie!
Alpina trudni się modyfikacjami BMW serii 5 już od 35 lat, czyli właściwie od samych początku modelu. W tym czasie Niemcy zdążyli wypuścić pięć generacji auta, z których każda była poddawana starannym operacjom, mającym na celu podniesienie radości z jazdy na co dzień i od święta (torowego). Teraz przyszedł czas na generację numer sześć.
Shelby Super Cars gratuluje Bugatti nowego rekordu i... zapowiada rychłą ripostę. Amerykanie od września 2007 roku mogli cieszyć się tytułem najszybszego, seryjnie produkowanego auta świata, który 26 czerwca odebrał im Super Sport. Nowy sposób na Veyrona mamy poznać przed końcem lata.
Tesla Motors po zawirowaniach finansowych, poszukiwaniach nowych partnerów i zmianach personalnych wychodzi na kolejną prostą. Zapowiedzią lepszego jutra jest odświeżony Roadster, który zyskuje na wyglądzie, wyposażeniu i możliwościach. Nową serię, która na rynku USA pojawi się jako model rocznikowy 2011, oznaczono numerem 2.5.
Aston Martin po raz kolejny uświęca swe dokonania na północnej pętli Nuerburgringu i po raz kolejny wykorzystuje do tego celu model V8 Vantage. Trzy lata temu na mocy takich właśnie postanowień otrzymaliśmy limitowaną edycję N400, a w tym roku dostajemy równie wygłaskany wariant N420.
Budowanie napięcia przed październikowym salonem samochodowym w Paryżu czas zacząć. Dosłownie i w przenośni - pierwsze do akcji wkracza Renault z elektrycznym konceptem o nazwie DeZir. Jego imię mielibyśmy czytać podobnie do angielskiego "desire", czyli "pożądanie". I zapewne wielu się zgodzi, iż jest co pożądać.
Seria GT1 World po blisko sześciu tygodniach przerwy powraca do aktywności. Miniony weekend pod jej sztandarem upłynął na czwartej eliminacji z dziesięciu. Był nią wyścig w pobliżu francuskiego Le Castellet na 5,8-kilometrowej pętli Paul Ricard High Tech Test Track.
Oto dokonało się. Wieść gminna równie stara, co sam Bugatti Veyron, traktująca od lat o jego finałowej, 1200-konnej formie stała się w końcu faktem. Bugatti wraca na szczyt z nowym, najszybszym, seryjnie produkowanym samochodem świata. To oczekiwany w napięciu Veyron Super Sport, narzędzie ostatecznej dominacji nad światem.
Amerykanie mają kolejny pomysł na cywilną maszynkę do pożerania prostych, która obróci w pył wszelkie rekordy prędkości i przyspieszeń, a mocą będzie dorównywać dwóm egzemplarzom Bugatti Veyrona razem wziętym! Kim są ci szaleńcy śmiałkowie? To ekipa niejakiego TranStar Racing, a to ich Dagger GT.