Aktualności
  • 06.10.2010Citroen DS3 WRC - Sok z cytryny

    Citroen DS3 WRC - Sok z cytryny

    Sebastian Loeb wygraną w Rajdzie Francji, zakończonym w miniony weekend, zapewnił sobie już siódmy z rzędu tytuł rajdowego mistrza świata. To już 60 zwycięstwo w jego karierze, 32 razy wygrywał za kierownicą Citroena C4 WRC, a 28 w Xsarze WRC. W przyszłym roku Francuz otrzyma zupełnie nową maszynę. Będzie nią model DS3 WRC.

  • 05.10.2010Xenatec Coupe - W majestacie prawa

    Xenatec Coupe - W majestacie prawa

    Tonący Maybach, którego z roku na rok powodzi się coraz gorzej, nowego pomysłu się chwyta. Za przyzwoleniem i wsparciem macierzystego koncernu w niemieckim Xenatec z siedzibą w Weinsberg powstanie ekskluzywna seria luksusowych coupe na bazie modelu 57 S. Projekt, który zapowiadano w maju tego roku stał się właśnie faktem - oto pierwszy egzemplarz.

  • 04.10.2010Mastretta MXT - Przybysz z Ocoyoacac

    Mastretta MXT - Przybysz z Ocoyoacac

    Od prezentacji meksykańskiego coupe marki Mastretta w Londynie w prototypowej wersji niedalekiej do produkcji seryjnej minęły już ponad dwa lata. I gdy wydawało się, że o modelu MXT wszyscy już zapomnieli... pojawił się on ponownie. Na salonie samochodowym w Paryżu. Jako produkt gotowy do sprzedaży i głodny zamówień.

  • 03.10.2010Red Bull X1 - Klasa unlimited

    Red Bull X1 - Klasa unlimited

    Maszyna wyścigowa nie tłamszona limitami regulaminów, nie zamknięta w ramy konkretnej serii, drwiąca z każdego przeciwnika bez względu na położenie geograficzne i asfalt pod oponami? Taki właśnie ma być X1, projekt realizowany między innymi przez stajnię Red Bull Racing, który zobaczymy już 3 listopada.

  • 02.10.2010Lotus Esprit - Powrót ikony

    Lotus Esprit - Powrót ikony

    Przeszło trzy miesiące temu Lotus ozdobił wejście na swoją stronę internetową wielkim zegarem odmierzającym czas do świtu nowej ery marki. Datę wiekopomnej chwili wyznaczono na salon samochodowy w Paryżu, na który przygotowano nie jeden, nie dwa, ale aż pięć prototypów z zamiarem produkcji! Wśród nich znalazł się oczekiwany od dawna Esprit.

  • 02.10.2010Lotus Eterne - Nowe reguły

    Lotus Eterne - Nowe reguły

    Świt nowej ery Lotusa, zapowiadany od połowy czerwca, zmienił się w oślepiający poranek - w Paryżu brytyjska marka prezentuje aż sześć konceptów, z których aż pięć ma dać początek pojazdom produkowanym seryjnie! W tym zaskakującym towarzystwie znalazł się między innymi 4-drzwiowy model Eterne, który już za kilka lat ma utrzeć nosa maszynom pokroju Panamery i Rapide.

  • 02.10.2010Lotus Elan - Bez kompromisów

    Lotus Elan - Bez kompromisów

    Nowa era Lotusa, o której nadejściu słyszeliśmy od początku wakacji, przeobraża się w rzeczywistość malowaną aż sześcioma zupełnie nowymi samochodami. Pięć z nich ma wypełnić salony sprzedaży marki w ciągu najbliższych pięciu lat. Wśród nich znajdzie się nowe wcielenie coupe Elan, które miałoby stawać w szranki z osobnikami wielkości 911.

  • 02.10.2010Lotus Elise - Wiek dorosłości

    Lotus Elise - Wiek dorosłości

    Na otwartym właśnie salonie samochodowym w Paryżu debiutuje aż sześć modeli Lotusa, zwiastujących najbliższą przyszłość marki. W doborowym towarzystwie z m.in. nowymi wcieleniami modeli Esprit, Elite oraz Elan znajdziemy również zapowiedź zupełnie nowej generacji małego Elise. Auto ucieleśnia hasło "dodaj prędkość, odejmij masę".

  • 01.10.2010Audi E-Tron Spyder - Prądem kopnięte

    Audi E-Tron Spyder - Prądem kopnięte

    Audi nie przestaje serwować nam elektryzujących projektów, przygotowując na nadchodzące zmiany w swojej ofercie. Na salonie w Paryżu do pokazanych w ostatnich latach dwóch konceptów coupe noszących plakietkę "e-tron", elektrycznego A1 oraz prototypu elektrycznego R8 dołącza E-Tron Spyder. Wbrew oczekiwaniom uporządkowany ruch elektronów odgrywa w nim rolę drugorzędną.

  • 01.10.2010Audi Quattro - W bieli Col de Turini

    Audi Quattro - W bieli Col de Turini

    Trzydzieści lat temu na salonie w Genewie zadebiutowało pierwsze Audi Quattro. Maszyna, która jest dziś już legendą w swoje okrągłe urodziny doczekała się nowego wcielenia. Quattro XXI wieku ma przypominać nam najbardziej znanego przodka - skrócone Sport Quattro z 1984 roku, które w najmocniejszej specyfikacji startowało w rajdowej grupie B.

  • STRONY: « | 466 | 467 | 468 | 469 | 470 | ... | 629