Aktualności
  • 13.11.2010New Stratos - Pierwsza jazda

    New Stratos - Pierwsza jazda

    Współczesna reinkarnacja legendarnej Lancii Stratos, o której usłyszeliśmy pierwszy raz jeszcze na początku sierpnia tego roku, trafiła w tym tygodniu prosto z Turynu do rąk właściciela. Wyjątkowy projekt zrealizowano w studiu Pininfariny na specjalne życzenie niemieckiego milionera, Michaela Stoscheka, który zabrał auto do domu własnoręcznie.

  • 12.11.2010Pagani Zonda RAK - Agent specjalny

    Pagani Zonda RAK - Agent specjalny

    Otwarte i zamknięte, ściśle limitowane edycje Zondy Cinque były ostatnimi ewolucjami zjawiskowego modelu marki Pagani, który żegnał się z wielbicielami kosmicznymi materiałami w postaci połączenia tytanu i karbonu oraz mocą aż 750 KM. Horacio Pagani obiecał jednak, iż w dalszym ciągu będzie budował pojedyncze modele na specjalne zamówienia. Oto kolejny z nich - Zonda RAK.

  • 11.11.2010G-Power M6 Hurricane RR - Podane na ostro

    G-Power M6 Hurricane RR - Podane na ostro

    G-Power idzie za ciosem i po zbudowaniu najszybszej limuzyny świata prezentuje najszybsze, 4-osobowe coupe świata. W ten oto sposób w rodzinie Hurricane RR po 800-konnym BMW M5 pojawia się równie mocarne M6, którego prędkość maksymalna po niezliczonych modyfikacjach przekracza imponujące 370 km/h.

  • 09.11.2010Sbarro GT1 - Skala makro

    Sbarro GT1 - Skala makro

    Setki, jeśli już nie tysiące maszyn ręki Franco Sbarro od kilku dekad "straszą" na salonach samochodowych całej Europy i spełniają najdziwniejsze życzenia wybrednych i bogatych klientów z całego świata. Większość z nich powstała w jednym egzemplarzu i jest nie do kupienia. Co jakiś czas jednak zdarza im się zmienić właściciela. Przed takim obrotem spraw stoi właśnie supercoupe GT1.

  • 08.11.2010BMW Vision EfficientDynamics - Kuźnia talentów

    BMW Vision EfficientDynamics - Kuźnia talentów

    Wizja BMW przyszłości, w której sportowe coupe o osiągach dzisiejszego M3 jest od niego kilkukrotnie mniej łakome na paliwo i w jeszcze większym stopniu obojętne dla środowiska, jest coraz bliższa realizacji. A wszystko za sprawą dobrze znanego konceptu Vision EfficientDynamics.

  • 07.11.2010Formuła 1 Grand Prix Brazylii - Walka trwa

    Formuła 1 Grand Prix Brazylii - Walka trwa

    Przedostatni wyścig Formuły 1 w tym roku, czyli dzisiejsze GP Brazylii na torze Interlagos, mógł rozstrzygnąć kwestie obu tytułów mistrzowskich - tego wśród kierowców, jak i wśród konstruktorów. Rozstrzygnął tylko jedną z nich - na koronację mistrza kierownicy będziemy musieli poczekać jeszcze siedem dni. Tytuł pozostaje w zasięgu aż czterech zawodników.

  • 05.11.2010Lamborghini Murcielago - Rozdział zamknięty

    Lamborghini Murcielago - Rozdział zamknięty

    Murcielago, okręt flagowy Lamborghini przez ostatnie blisko 10 lat, kończy karierę. Ostatni egzemplarz opuścił linię produkcyjną jeszcze w maju tego roku, ale dopiero teraz zakończenie produkcji modelu spotkało się z należytą celebracją w siedzibie koncernu w Sant'Agata Bolognese. Uroczystość stała się okazją do zebrania w jednym miejscu najważniejszych modeli V12 marki.

  • 04.11.2010Morgan Threewheeler - Powrót do korzeni

    Morgan Threewheeler - Powrót do korzeni

    Brytyjski Morgan, który latem tego roku konceptem EvaGT zapowiadał nastanie nowej ery w swojej historii zmienia kierunek myślenia o sto osiemdziesiąt stopni i... wraca do korzeni. Już w przyszłym roku w ofercie firmy znajdzie się 3-kołowy roadster. Od takich właśnie konstrukcji firma zaczynała przeszło 100 lat temu.

  • 02.11.2010Gillet Vertigo 5 Spirit - Otrzejsze rysy

    Gillet Vertigo 5 Spirit - Otrzejsze rysy

    Belgijski Gillet Vertigo, który od początku swojej kariery należy do światowej czołówki pod względem przyspieszenia od 0 do 100 km/h, wchodzi w tym roku w pełnoletność. Maszyna, która debiutowała 18 lat temu od 2008 roku produkowana jest w generacji Vertigo 5, korzystającej z silnika Alfy Romeo. Od teraz dostępna jest również jednostka Maserati.

  • 01.11.2010Peugeot 90X - Pierwsze wdechy

    Peugeot 90X - Pierwsze wdechy

    Nowe przepisy francuskiego ACO, regulujące starty w 24-godzinnym maratonie i seriach Le Mans sprawią, iż w przyszłym roku na torach wyścigowych całego świata zobaczymy zastępy zupełnie nowych maszyn. Kariery tym samym w tym sezonie zakończą tym samym Audi R15 Plus oraz Peugeot 908 HDi FAP. Następca 908 już jeździ.

  • STRONY: « | 462 | 463 | 464 | 465 | 466 | ... | 629