Nowy, wyścigowy model Aston Martina, który będzie w tym roku bronił w 24-godzinnym Le Mans honoru samochodów benzynowych, jest już gotowy. Brytyjczycy, którzy w 2009 roku przełączyli się z grupy GT1 na LMP1, porzucają w tym sezonie zamknięte coupe i stawiają na roadstera. Jego nazwę, AMR-One, wyłoniono z kilku propozycji internautów.
Jeśli kogoś nie zaspokaja zwykły, 571-konny SLS AMG mocniejszych emocji może szukać między innymi w zakładzie Brabusa, gdzie skrzydlate coupe poddano już kilku modyfikacjom, łącznie z dość daleko idącymi zmianami nadwozia i silnika. Najnowszy zestaw obejmuje między innymi podwójne doładowanie i oznaczony jest wymowną liczbą 700.
Ewolucja wyścigowego Lotusa Evory GT4, który w ubiegłym roku zajął między innymi trzecie miejsce w swojej klasie w 24-godzinnym wyścigu w Dubaju, zaprowadziła brytyjskie coupe w wyższe sfery. Najnowsze dzieło oddziału Lotus Motorsport to Evora Enduro. Pojazd da początek modelom klasy GT2 i GTE, które pojawią się na starcie kilku całodobowych maratonów.
Dokładnie rok temu na wystawie w Genewie stoisko Carlssona zdobił ekstremalny grand tourer C25, stanowiący idącą bardzo daleko modyfikację Mercedes-Benza serii SL w wydaniu 65 AMG. W tym roku tuner prezentuje kolejną wersję swojego specjału, która może narzekać jedynie na brak skromności. Samochód w nowym wcieleniu nosi oznaczenie C25 Royale.
Tylko niespełna miesiąc rekordem prędkości na lodzie, sięgającym 330,7 km/h, cieszył się Juha Kankkunen i Bentley. Wyczyn z lutego to już przeszłość - od kilku dni mamy nowego, lodowego króla i królową. Ten pierwszy to kierowca testowy finlandzkiego producenta ogumienia Nokian Tyres, a królowa na czterech kołach to Audi RS6.
Działający od blisko ćwierć wieku niemiecki Wiesmann, produkujący roadstery i coupe w stylu retro, od samych początków istnienia wyznaje niezmienną filozofię. Jej główne hasła to indywidualizm, klasyczne linie, lekkie nadwozia i wysokie momenty obrotowe. Najnowszy projekt firmy, koncepcyjny Spyder, stara się z nawiązką ucieleśnić wszystkie z nich.
Pierwsze, namacalne efekty przejęcia studia stylistycznego Giorgetto Giugiaro przez Volkswagena, które miało miejsce w maju ubiegłego roku, to dwa koncepcyjne, kompaktowe pojazdy, które debiutują na trwającej właśnie wystawie w Genewie. Pierwszy z nich to pojemny Go!, drugi to trzydrzwiowy Tex ze sportowym zacięciem.
Bentley Motors celebruje oficjalnie ustanowienie rekordu prędkości na lodzie, który kilka tygodni temu u wybrzeży Finlandii padł z ręki Juhy Kankkunena. Czterokrotny rajdowy mistrz świata na zamarzniętej tafli Bałtyku poprowadził otwartego Continentala Supersports do 331 km/h. Wydarzenie to upamiętnia specjalna wersja modelu - Ice Speed Record.
Provoco to młode studio stylistyczne, stawiające czoło nowym wyzwaniom, wielkim oczekiwaniom i projektom przedmiotów codziennego użytku, budynków, jachtów oraz samochodów. Jedna z jego pachnących świeżością marek to Shayton Automotive, której zadaniem jest wprowadzenie na rynek supercoupe o nazwie Equilibrium - "Równowaga".
Gumpert zamierza zerwać z wizerunkiem szpetnego brutala, walącego wściekle pięścią w stół i ciskającego ciosami z precyzją i szybkością Chucka Norrisa, który zawdzięcza gromowładnemu coupe Apollo. Wszystko za sprawą zupełnie nowego modelu o cerze wygładzonej w studiu włoskiego Touring Superleggera. Na imię mu Tornante.