Formuła 1 opuściła Europę i z siódmą eliminacją w tym sezonie wylądowała w Kanadzie, gdzie w 2008 roku zwyciężył Robert Kubica. Polak przechodzi obecnie rehabilitację po zimowym wypadku, a według najbardziej optymistycznych prognoz mógłby zasiąść w bolidzie F1 jeszcze w tym roku. Kanadyjski wyścig miał miejsce tradycyjnie na torze imienia Gillesa Villeneuve'a w Montrealu.
Saab sprawia w ostatnich tygodniach właścicielom same problemy. Fabryka ma problem z wznowieniem produkcji w normalnym tempie, Spyker popadł w problemy finansowe, z których uratowały go częściowo porozumienia z Rosjanami i Chińczykami, a wyjścia na prostą ciągle nie widać. Odłóżmy jednak zmartwienia na bok i zanurzmy się w wirtualnym świecie. Czeka w nim na nas koncept Nespresso.
Francuzi uznali, iż Megane RS, zbierające wszędzie za swą dzielność i zadziorność same plusy, nie powinno dawać konkurencji ani chwili na wytchnienie. Z tej okazji przygotowali jeszcze szybszy i mocniejszy wariant modelu, który nie traci ani jednej ze swoich zalet, opartych na podwoziu wersji Cup. Oto przeznaczone dla wymagających, ściśle limitowane Megane RS Trophy.
Polskie supercoupe pomysłu zespołu Arrinera Automotive, należącego do składu spółki Veno i wspieranego przez samego Lee Noble'a, jest już namacalnym faktem. Pierwszy, prototypowy egzemplarz samochodu miał swoją premierę wczoraj po południu w zaciszu Klubu Polskiej Rady Biznesu przed Pałacem Sobańskich na warszawskich Alejach Ujazdowskich.
Już tego lata najszybsza, seryjnie produkowana Skoda w historii podejmie próbę sięgnięcia tam, gdzie nie dotarł jeszcze żaden inny model marki. A wszystko to z okazji dziesiątych urodzin Octavii RS, która w specjalnym wydaniu pojawi się na dnie wyschniętego, słonego jeziora Bonneville, słynącego od dekad z prób bicia wszelkich rekordów prędkości.
Ciężarowa dywizja koncernu Mercedes-Benz świętuje 60-lecie przejęcia zakładów Unimoga i produkcji wielozadaniowych samochodów ciężarowych z napędem na cztery koła. Z tej wyjątkowej okazji przygotowano specjalny koncept wielkiego formatu, który pokazano podczas okolicznościowego spotkania w centrum klienta w fabryce oddziału w Wörth.
Od pierwszego pokazu prototypu coupe na bazie Mini Coopera, którym świętowano 50-lecie brytyjskiej legendy, minęło już prawie dziesięć miesięcy. Jeszcze mniej czasu dzieli nas od wejścia modelu do produkcji seryjnej i sprzedaży. Macierzyste BMW ciągle skrywa ostateczną bryłę auta, ale już teraz zdradza jego najważniejsze szczegóły techniczne.
Niemieckie PPI Automotive Design zajmuje się przeróbkami Audi R8 od momentu jego wejścia na rynek, a najbardziej znanym zestawem modyfikacji tunera są wszelkiego typu ewolucje pod nazwą Razor. Przygody z R8 z silnikiem V8 na pokładzie kończyły się dotychczas przeważnie po przekroczeniu granicy 600 KM, ale po tegorocznym Top Marques Monaco to już przeszłość.
Jednym z uczestników programu Automotive X Prize, którego zwycięzców wyłoniono we wrześniu ubiegłego roku, był brytyjski zespół Delta Motorsport. Promował on sportowe, elektryczne coupe własnego pomysłu o oznaczeniu E-4. Oryginalna maszyna zadebiutowała w minionym miesiącu na torowej sesji testowej na pętli Silverstone, z której wyszła z wynikiem celującym.
Trzynaście miesięcy temu pokazano po raz pierwszy Audi R8 GT, czyli najlżejszą, najszybszą i najmocniejszą wersję przebojowego coupe R8. Model limitowany do zaledwie 333 sztuk sprzedał się na pniu, pozostawiając wielu chętnych z pustymi rękoma. Teraz przed nimi nowe wyzwanie - do wzięcia są trzysta trzydzieści trzy egzemplarze zupełnie nowego R8 GT Spyder.